mandag 24. januar 2011

Rett Vest


Rett vest

  • Morten A. Strøksnes


Kva boka handlar om:

Boka handlar om Morten Strøknes sin ferd i gjennom USA. Han skriver ikkje bare om det man ser på tv, om all stasen og det som er så bra og får folk til å le. Han skriv om det USA verkeleg handlar om. Han skriver om det han opplever, om tilfeldige ting og personar han møter på. Det gjer lesaren eit verkeleg og realistisk bilde av landet, der man får sjå alle sidene og frå fleire perspektiv.


Tittelen:

Tittelen passer og veldig bra. «Rett vest» Han startar jo ferda si i aust, og ferdas vestover. I tillegg opplever han både gode og vonde ting, da kanskje mest vonde ting.



Personleg meining:

Eg syntes ikkje boka var spesielt spennande. Det trudde eg ikkje den skulle vere heller. Den var derimot informerande og interessant. Da eg har vert i landet og erfart ulike ting sjølv, kan eg lettare forstå kva han meiner. Eg syntes han forklarar og forteljar det han ser og erfarer veldig godt, og han gjør det enkelt for lesaren å forstå. Den gjer verkeleg eit innblikk i kva USA verkelig er.


Don Patrick Jakobsen.

1 kommentar:

  1. Veldig bra skrevet, Don Patrick. Eg elskar bare måten du har skrevet denne novelle omhandlinga på. Du får det skikkeleg bra til liksom, skulle ønsket eg var like flink som deg.

    SvarSlett